sâmbătă, 4 iulie 2009

Cum zicea Iyli "Go! Go! Go!"

1) Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagină 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând.
pe Sonja.
2) Fără să verificaţi, cât e oră?
17:03
3) Verificaţi
17:15
4) Cum sunteţi îmbrăcat?
Haine de casă
5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
Iyli's blog
6) Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
O colegă de apartament vorbeşti cu cineva în slovacă.
7) Când aţi ieşit ultima data şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Miercuri, învăţat toată noaptea pentru examenul de joi.
8 ) Ce-ai visat ieri noapte?
Un grătar aproape de fostul loc de muncă.
9) Când aţi râs ultima dată?
Acum vreo 2 ore :-D
10) Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
Un aparat de aer conditionat care teoretic nu funcţionează (sau îmi zice colega de apartament că nu funcţionează ca să nu "consumăm curent"), 2 dulăpioare, 2 poze înrămate.
11) Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
O casă pe malul mării.
12) Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Episoadele din Pinguinii din Madagascar.
13) Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
Hmm, nu cred.
14) Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Fun!
15) Spuneţi-ne ceva ce nu ştim înca?
You = God => You know everything.
16) Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
Sara
17) Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de un băiat?
Incă n-am visat că am băiat :D
18) V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
Locuiesc de 5 luni în Spania. Dar termin eu examenele şi vin acasă!
19) Ce aţi dori ca Dumnezeu să va spună când intraţi pe Porţile Raiului?
"Welcome, I've been...expecting you" (cum zice bruneta de pe YM)
20) Dacă aţi putea schimba ceva în lume în afara de politică, ce aţi schimba ?
Complicat de explicat :-s
21) Va place să dansaţi?
Păi, am fost în 2 trupe de dans.
22) George Bush?
Mincinos patetic?
23) Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
Criminal Minds
24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?
Dunno!

2 comentarii:

  1. Hhahhahha, pai bine mai fata tu iei leapsa si nu ma lasi sa ma bucur si eu de treaba asta?:)
    Da si tu un link ceva alta data!
    La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pfff :)) vroiam să fac ceva de genul ping back dar nu m-am prins cum şi m-am lăsat :)

    RăspundețiȘtergere