vineri, 4 decembrie 2009

amorţeală.

Miau. Sec. Nu miaaaaaauu. Doar miau.

Am o stare de somnolenţă continuă. Aş dormi 2 zile în şir dacă aş putea. Dacă nu aş avea locuri în care să fiu. Dacă nu aş avea referate, studii de caz, parţiale de făcut.
Mă gândesc la somn ca la un drog. În felul ăsta mă pot considera dependentă, acum sunt în sevraj.

La SIFC azi a vorbit proful în faţă despre condiţiile de studiu din State. Cum e anul universitar la o "instituţie care se respectă". Din tot bla-bla-ul ăla am înţeles că e de părere că munceşte cam mult. Bla bla. Am preferat să citesc Bong.

Acum e pregătirea pentru emisiune. Pam pam. După emisiune acasă să mă pregătesc de Cafepedia (Karaoke) şi Skye (Dj Markus Homm). Baterii la încărcat, card golit. Chestii de genu'.

Mâine mă droghez. Mult. Să nu mă treziţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu