duminică, 27 septembrie 2009

IIFF - câteva impresii

Astăzi este a 3-a zi a festivalului de film, zi în care putem vedea multe filme interesante (imdb spune că-s bune).

Festivalul a început, binenţeles, cu o conferinţă de presă în cadrul căreia am avut ocazia să îl cunosc pe Cristian Mungiu. Well, impresia lăsată a fost una foarte bună. E un om flexibil, fără absolut nici o fiţă. Ar fi un lucru frumos dacă majoritatea persoanelor cunoscute prin intermediul mass-mediei ar fi la fel. Îmi amintesc că acum 1 an am trecut, cu o parte din colegele de trupă, pe lângă Lavinia. Trecuserăm nepăsătoare pe lângă ea şi s-a uitat cam urât după noi. Probabil nu înţelegea de ce nu urlăm înnebunite "oaaaa Laviiiiiinia". Măcar de-ar cânta ceva ce mângâie auzul.

Aseară am văzut The Boat That Rocked. Poate fi "recuperat" astăzi la 21:45 la Sala Albastră de la Glendale. Proiecţia de aseară a fost premiera naţională a acestui film iar directorul festivalului, Emanuel Lăzărescu, ne spune că nu îl vom mai revedea în cinematografele noastre după acest festival. Părerea mea e că merită 5 lei (sau 3, cât e pentru studenţi).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu