luni, 8 septembrie 2008

Review - Restaurantul Libanez

Am mers la restaurantul libanez a 2-a oara acum o saptamana si cateva zile. Avand in vedere ca-mi propusesem sa nu mai repet locatiile si totusi am revenit acolo spune multe. In primul rand imi place servirea.
Dar sa incepem cum e normal. Din pacate acest review va fi fara timpi de miscare gratie faptului ca a trecut peste o saptamana de la respectiva iesire (cand nu notat nimic). Intr-adevar, faptul ca nu era aglomerat a grabit servirea dar nu urmaresc sa merg cand e aglomerat intr-un loc sau cand nu e, ci pur si simplu asa cum "se nimereste".
Totusi ma lungesc la vorba si nu spun lucruri multe despre Restaurantul Libanez.
Nu exista o terasa foarte mare dar este aerisita astfel incat nu te simti ingramadit (aviz pentru localul din review-ul care urmeaza). Este confortabil, amenajat cu diverse obiecte specifice (sau cel putin asa par). Muzica, din nou, este deosebita si potrivita pentru local. Ospatarii zambesc (in ultimul timp intalnesc destul de rar astfel de chelneri) si cunosc meniul (imi place sa pot spune ca as vrea sa mananc ceva care are ingredientul x si ospatarul sa-mi sugereze ce as putea comanda).
Sa trecem mai departe, mancarea! Mi se pare extraordinara! Am luat acelasi fel mancare (shame on me, not trying something new!) si anume Sharhat de pui. Este un fel de gratar de pui facut cu menta si lamaie. Nu va imaginati acum ca o sa simtiti un gust puternic de menta/lamaie. E
doar aromat si foarte bun. Aspectul este bun, "painea" (adica un fel de turta, pita nu poate fi numita pentru ca nu are mac) este inclusa in pret, adica 15 lei.
Too good to be true? Sa zicem ca exista o parte proasta si anume faptul ca este lipit de Restaurantul Oscar (despre care vom vorbi alta data).
Concluzie finala: voi reveni cu siguranta la acest restaurant si il voi recomanda cunoscutilor. Data viitoare poate incerc si altceva!

Un comentariu:

  1. Dupa ce am incercat retetele din bucataria frantuzeasca am vazut reportajul din seria emisiunii Bazar, unde arata la un momentdat despre mancarea libaneza... iar reporterul a declarat ca mancarea libaneza este cea mai buna mancare din intreaga lume. Il crezi ? Eu cand am inceput sa ma incurc cu preferatul meu uleiul de masline, paprika, lamaie, rosii, menta, sau prajituri cu zeama de trandafiri... am inteles de ce muzica lor si cultura lor e atat de apetisanta ...

    RăspundețiȘtergere