vineri, 4 iulie 2008

First Review - Club RS

Am iesit saptamana trecuta cu 2 prietene la un suc. Una din ele a comanda si o ciorba de burta si de atunci am ramas cu gandul la ea. Problema e ca era genul ala de pofta de te face sa nu poti manca altceva. Adica veneam acasa, ma uitam in frigider, nu-mi placea absolut nimic si nu mai mancam (ceea ce poate deveni cu adevarat o problema pentru ca slabesc usor si chiar nu e necesar).
Acestea fiind spuse, am iesit azi sa-mi sting pofta de ciorba de burta si cum am inceput sa ma plictisesc sa merg in aceleasi locuri de n ori, am ales ceva nou adica Restaurant/Pizzerie/Cafe Bar RS (la Rapa Galbena)

Ambient

Read more!
M-am asezat la o masa in foisor (pot sa-i spun asa oare? avand in vedere ca era descoperit si cu multe plante in jur cred ca da.) Partea proasta e ca ne-am asezat la o masa care era cam aproape de casa vecina (la care presupun ca se cresc gaini, rate, curci in orice caz pasari) si mirosul nu era tocmai placut pentru o persoana careia ii este foame si urmeaza sa manance. Anyway, ne-am mutat mai departe si a fost totul ok. Fata de masa ar fi trebuit sa fie putin mai curata dar avand in vedere ca ni s-au adus prosopele, e destul de ok. Muzica e buna, veche, cred ca anii '80-'90.

Timpi de miscare
Am ajuns la 14:42, nu a durat mult meniul a fost adus la 14:43, bauturile ne-au fost aduse la 14:51 si tot atunci am facut comanda pentru mancare. Comanda a sunat cam asa: eu o ciorba de burta (binenteles) aripioare cu susan si cartofi prajiti, cealalta persoana ceafa de porc si cartofi prajiti. Deci nu am comandat ceva dificil de preparat. Cam ciudat, ciorba a venit dupa 18 minute. De ce e ciudat? Pentru ca ciorbele trebuie doar incalzite, mi-e greu sa cred ca dureaza atat. Partea si mai ciudata e ca ceafa si cartofii au venit in acelasi timp cu felul 2 al meu adica la 15:36 (avand in vedere ca persoana care m-a insotit nu a avut altceva nu prea inteleg sensul sa astepte sa termin eu de mancat ciorba, sa astepte un total de 45 minute).

Calitate
Mancarea a fost buna, no reasons to say it wasn't. Poate aripioarele ar fi trebuit facute la foc mai mic (desi nu cred ca e posibil la friteuza acest lucru). Preturi? Ceafa a fost 17 lei (putin cam piperat pretul dupa parerea mea), portia de cartofi prajiti 5 lei, ciorba 7,9 lei, aripioarele cu susan 12 lei. Sucul e la doza de 0,33L si e 5 lei.

Bila alba
Dupa ce am terminat de mancat ni s-a adus o farfurie cu pepene rosu din partea casei, ceea ce mi-a placut foarte mult avand in vedere ca e destul de cald afara, ne-a racorit.

Concluzie
In mare e bine de mancat acolo, personalul se comporta ok, imi place ideea cu toate plantele in jur nu se aud zgomote de afara, parca dispare putin din aglomeratia orasului.

Later edit: Am uitat sa spun ca este unul din Hot Spot-urile din Iasi (din cate am inteles nu sunt foarte multe)

3 comentarii:

  1. Hi hi...mai si mananci ? :)
    Adevarat, chestia cu felia de pepene e o chestie care m-a facut sa ridic o sprinceana ... exista si asa ceva la noi in Iasi? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe, de ce crezi ca au facut asta? Pentru publicitate binenteles, dar chiar si asa e super!

    RăspundețiȘtergere
  3. cam mult spus publicitate...face parte din strategia lor de marketing...oricum locul nu m-a atras foarte mult, imi da senzatia de "cambuza".Totusi, avand in vedere ca nu am intrat niciodata inauntru ci doar am trecut pe langa, este posibil sa ma insel :D

    RăspundețiȘtergere