sâmbătă, 10 aprilie 2010

După aproape 2 luni...

Dau un semn de viaţă.

Şi cum să încep altfel decât cu o melodie?



Vocea asta e criminală! O ştiam dinainte din trupa FrouFrou care a activat 1 singur an. Ascultam piesele lor în mod constant până mi s-a aprins beculeţul să caut alte piese după numele vocalistei şi BINGO! Am găsit o grămadă!

Probabil un fragment din Hide and Seek vi se pare cunoscut din cauză că există o piesă destul de recentă care împrumută respectivul "whatcha say [...]".

Ce mai făcui eu în ultimul timp? Well, I was (and still am) busy being happy :-D

Am participat (?) la un scurt-metraj, m-am angajat (update: se pare că nu, nu era un job ok) şi m-am distrat de minune la Bârnova, în poieniţă. Hotels are overestimated! E super tare cu sacul de dormit şi cortul! Me likey!

Mmm, poftim nişte poze!
filmari 230
P1170576
P1170572

PS: Ati intrat pe True Bijoux?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu