vineri, 23 octombrie 2009

somnolenţă

Mi-e somn. Nu am mai făcut de mult o noapte albă pentru şcoală. E a 2-a cafea (în fine, 4in1) şi evit patul de parcă ar fi minat. Ar fi prea aiurea să adorm cu 2 ore înainte de predarea referatului, ceea ce ar însemna că nu aş ajunge la curs să îl predau, ceea ce ar însemna că noaptea asta a fost degeaba. Deci nu, fără somn! Am timp la noapte (daaa siiigur).
Mai am o tranzacţie de imaginat. Scheme, baze de date, informaţii, afirmaţii, decizii, rapoarte, sisteme de informare conducere, ciclu de prelucrare, plictisitor! Într-un cuvânt SIFC1.
E cel puţin ciudat că la ambele materii de informatică am proiecte/referate/studii de caz en-gros dar la celelalte 4 (de contabilitate) nu avem nimic de genul ăsta. Şi sincer mi-ar plăcea mai mult să fac un proiect la conta.
Pisici :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu